Sun day

2012-02-05 @ 14:57:09
Det bästa på hela dagen är helt klart frukosten! Så galet gott, och om man kan sitta hur länge man vill gör ju inte det heller någon skada. Idag gjorde jag precis det! Tog god tid på mig att göra iordning och åt i lugn och ro. Gott, gott, gott! Sen har jag dragit av rummet med snabeldraken och hittade bland all skit mina sololjor, som fick mig att vilja komma bort ytterligare lite till. Funderar på att ta mig till solpoolen någon dag i veckan. Men det både kostar, och det är ju trots allt lite plågeri för huden... Drog i alla fall på mig mina american shorts, från Topshop (måste ju kolla så de fortfarande sitter som de ska......). Då kändes sommaren lite, lite närmre, trots den dryga halvmetern snö utanför fönstret ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0