Tillbaka till verkligheten och vidare

2012-02-26 @ 20:39:58
Första bilden hör till gårdagen, då jag och mina fina tjejer hoppade på en buss för att ta oss till Hultsfred. Musiken var helt klart över förväntningarna, men att trycka in 14 000 pers i en lokal för 2 är inte dt bästa. Blir lätt dåligt med luft... Hem kom jag i alla fall och somnade som en stock i min säng, för lite omväxling, efter både macka och croissant, som mamma hade med sig från Italien. Alla är slut nu...
Idag har jag bara tagit det chill. Gått en promme med Hanna och Cesar, ute på Lysingsbadet, och massvis med planer inför sommaren smeds. Nu känner jag för att kräkas så mätt är jag. Er utmaning ikväll blir att försöka komma på nåt jag inte ätit idag... Ska hoppa ner i en snabbdusch, och sen dra mig mot sängen för att imorgon ta tag i verkligheten igen. KUUUUULT... Nej.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0