Min Valentin

2012-02-15 @ 22:12:28
Min alla hjärtans dag blev ruskigt trevlig och jag var på ett duktigt humör hela dagen, trots att huvudet tyngdes ner av både trötthet, stress och väntande, undanskuffade måsten. Jag fick hela tre Valentines', och annat än nöjd tror jag inte att jag kan vara. Jag skrattade konstant i två timmar under dagen, och resten av dygnets timmar pryddes av spridda skurar, jag fick äta en stor hjärtbakelse och dricka latte. Sen fick jag också plugga massa matte, men det är en annan visa, och eftersom att det slutade i att jag tillsammans med Stells satt på en scen och sjöng, höjde helt klart betyget på det hela!
Hoppas ni alla fick en trevlig hjärtedag!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0