Fettodagen

2012-02-21 @ 21:37:35
Återupplivade lite barndomsminnen hos m&m till lunch. Fiskpinnar och ris. Inte det flottaste men oh så gott. Om någon undrar så äter jag allt i hela världen. Har heller ingen spärr som säger att jag är mätt och äter därför också väldigt mycket av allt. Klagar därför på att jag är uppsvälld väldigt ofta. Fråga dem som känner mig... Tillbaka till ämnet - Vi åkte till Vimmerby för att fika, men det gör jag nog inte om. Vimmerby är fruktansvärt risigt och trist. Det blåser hela tiden också. Syndade i alla fall med en semla och åkte sen vilse på vägen hem (hur man nu lyckas med det). Jag har hadlat också. Inte lika kul idag, eftersom det var jag som betalade... Nu har jag smakat alla kesellas (kesella? kesellor?) som är till efterrätt. Alla är goda och nyttigare än grädde och annat skit. Det ska jag satsa på!! Nu ska jag strax kolla in BB och sen soooova. Snorig och grejer, så sömn är absolut något jag behöver.
Ikväll har jag även varit extra duktig och tagit mig igenom en ganska stor (enligt mig) del i körteoriboken. Inte intressant alls, men jag måste lära mig vägmärkena...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: shazia bahaduri

Vimmerby är en väldig liten håla ;) fin blogg du har!

2012-02-26 @ 23:40:42
URL: http://shaziaamelia.devote.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0