Det lättaste i livet är att förstöra för sig själv

2012-01-13 @ 20:04:18
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Några instabilder från den gångna veckan. Några har ni redan sett och några inte. Har tränat mycket, men också hunnit spendera mycket tid med mina hjärtegull eftersom skolan dragit igång. Man kommer liksom inte ifrån att umgås då!
Har hunnit med en sväng på actic även idag, och ser nu fram emot en extremt lugn helg! Som en filbunke, och jag ska ha det sååå skönt! Har fått i mig lite för saltad mat tillsammans med mamma och hennes vän, och sitter nu och gör planer för kvällen. Det var tänkt att Ante skulle göra mig sällskap, men vi får se hur det blir med det! Imorgon åker jag tidigt till Vimmerby med mamma. Tänkte övningsköra och ta en titt på cubus. Har ännu inte varit där, hehe. Sen ska jag bara mysa resten av dagen! Har ni några planer, gott folk?
Är sååå törstig! Ska gå och dricka nu.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0