Jag har drömmar att uppfylla. Detta är en av dem.

2012-01-26 @ 19:41:18
Största drömmen är Tomorrowland i Belgien. Det ska genomföras, men allt kommer i sinom tid. Nu vill jag spendera sommaren runt om i vårt avlånga, härliga land. S!ESTA, Hultsfred, Emmaboda och så mycket mer. Galet taggad på en sommar med mina allra bästa vänner, sol och värme!! Mitt första mål är Hultsfred, som i år har totalt enanstående, crazy, amazing artister. Bl.a. M83, The Cure och Noah and The Whale, Anna Ternheim, Marina and The Diamonds, The Cooks och The Cardigans. Jag menar, hur bra ser inte det här ut?!?! Craaazy stuff!! (bilden är en länk, för de som inte förstod ordet LINK..)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0