Last day in freedom

2012-01-09 @ 20:56:17
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Min dag i bilder, och jag tycker att jag lyckats riktigt bra med att sysselsätta mig under hela sista dagen i frihet. Även om jag inte gjort särskillt ansträngande eller speciella saker, har jag ändå haft det riktigt bra hela dagen, och att tacka för det gör jag mina fina vänner och familj. Jag har lyckats fika (utan socker *nöjd*) två gånger under dagen och haft lika mysigt båda gångerna!
Nu har jag kört första halkrundan med mamma och jag är helt klart nöjd med min insatts! Nu är vi hemma igen och Sveriges mästerkock står på. Allt ser så himla gott ut! Varför?!? Nu ska jag ta en kopp tea och se om jag kan få tag på broren för en stund i Skype, och imorgon återgår jag och de flesta andra ungdomarna i viken till verkligheten, alla rutiner och måsten igen. KEEUUL.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0