Livia Lace Dress

2012-01-02 @ 22:12:34
Nyårsklänningen som inte kom, är nu påväg. Fick ett sms idag, men det är ju tur att den är PÅVÄG NU i alla fall! *förbannad* Max tre dagar blev mer än en vecka och därför typ fem dagar på tok för sen. Lite besviken på Nelly nu, men hoppas att den är bra, för i sådana fall kanske jag behåller den i alla fall! Man vet ju aldrig när olika, roliga små evenemang dyker upp, och svart är ju alltid snyggt!


Idag har jag och Hanna kommit fram till ett nyårslöfte. Det går ut på att äta rätt och inget socker i veckorna, och max en sockerdag, vilket inte är nödvändigt. Jag kraschade den planen direkt, vilket inte förvånar mig. Men jag har stora problem att se skålar med chips och godis stående lite här och var i huset! Därför ska jag imorgon länsa huset på allt onyttigt, alltså slänga allting! Det ska bli skönt. Öppnade förresten världens skönaste mjölkpaket förut! Det liksom ville som jag ville - öppna sig. Dricker mjölk värre än en kalv nu, men har fått för mig att det är bra för ben osv. Satsar på en stadig benstomme ;)
Nu ska jag släcka ner datan, för en gångs skull, och istället dra på teven. Hörde rykten om Sommaren med Göran? Godnatt
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Felicia Johansson

Mjölk är ju vrålgott!!

2012-01-03 @ 01:00:51
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0