Prepare yourself

2012-01-08 @ 22:57:00
Bild ur arkivet.
Haft en rövdag idag. Har bara legat i sängen, i precis samma position, och tyckt sådär lagom synd om mig själv. Eller synd och synd. Jag har saknat min bror nåt äckligt mycket, så slängde iväg ett mess, och sen kändes det lite bättre. Sen fick jag också ett samtal av fin vän. Gud så skönt det är när man kommer så nära varann att man bara kan släppa allt och personen på andra sidan lovar att allt ska bli bra. Det är i sådana stunder jag finner min motivation till att ens gå upp på morgonen. Så därför har jag nu bett pappa väcka mig när han går till jobbet, redan vid åtta, för att jag ska hållas hela dagen. Jag ska först och främst träna. Sen ska jag packa till mamma, fika med den fina vännen och ta ett rejält snack, med tanke på att han befunnit sig på betydligt varmare och härligare breddgrader under nästan en månads tid. Där har vi mycket att ta igen! Sen ska jag träffa min lilla, men oh så fina vän Stells som kommit hem från grekerna.
Just av dessa anledningar ska jag nu krypa ner ytterligare under täcket och få mina timmars sömn. Dom sitter precis där dom ska, efter två sömnlösa veckor! Godnatt
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0