2011, januari, februari, mars

2012-01-01 @ 22:20:50
Januari startade jag upp på bästa sätt, efter en mardrömslik nyårsafton 2010. Åkte till Storstan med Elin och bodde hos en riktigt mysig familj i Bromma. Kom ifrån stan, vilket var behövligt, och slängde iväg en hel hög med pengar på mycket fint. Även grabben ovan spenderade mycket tid i Stockholm, och han åkte, till min lycka, med oss hem på världens längsta men mysigaste tågresa. Jag spenderade större delen av månaden tillsammans med Johan och fann mig själv väldigt lycklig. Jag var också extremt mörkhårig och mysig :)
Februari brakade in och jag firade lilla kusin som fyllde tolv, alltså myste jag en hel del med släkten! Sov och spenderade mycket tid hos Johan, och fick influensa och trodde att jag skulle dö på kuppen, he he ;)
Jag hade tacomys med en hel hög kompisar och därbland nästan hela amazing sex-gänget. Broren började resa runt och se sig om i världen på egen hand. Första destinationen vad London, och då med klassen. Jag fick nöja mig med en bit av en mugg från Starbucks. Dock lika glad för det! Sen firade jag alla♥dag med Johan och stekte hjärtformade pannkakor på fri hand (fick även till en fisk).
Mars startade jag upp med att fylla 16, den 9e. Fick en knallrosa one-peace med mitt namn på. Då var jag stolt! Jag var hundvakt åt lilla Fanny och använde mina favoritbyxor flitigt! Sydde in benen så jag nästan inte fick igenom fötterna, men visst, det är snyggt och jag använder dem fortfarande. Jag började också träna på Actic.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0