Welcome

2012-01-03 @ 17:13:49
image descriptionimage description
iPhååånbilder.
Fick hem klänningen i eftermiddags. Det hade ett väldigt fint fall faktiskt, och var precis lagom. Dock är jag lite osäker, så jag låter lapparna hänga kvar i några dagar. Gillar inte att se gravid ut från sidan, men det kanske är något att vänja sig vid, eftersom jag inte tycker att det är fult på någon annan än mig själv?.. Jag är än så länge nöjd, och med i påsen var ju även coconutoljan jag beställde på rean. Mums! Undrar om jag blir negro nu då? Köpte dark... Har haft flera flaskor och varit nöjd varje gång!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Felicia Johansson

Vad fin klänningen var, så jäkla irriterande att den kom så pass sent dock.. gud vad irriterad jag skulle ha varit.



Sant ju! :)

2012-01-04 @ 01:50:58
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0