HARD WORK. NOW RELAX

2012-06-24 @ 22:02:17
Bilder från de två gångna veckorna, och nu är där med den första veckan på sommarlovet gjord. Med det härliga vädret som varit kan jag inte vara annat än nöjd, men det ser ut som att den kommande veckan kommer bjuda på en helt annan väderprognos... 
 
Jobbade imorse, och lyckades försova mig för första gången - åååh vad det är jobbigt! Inser hur mycket jag får ut av de dagar jag jobbar på: vaknar tidigare än nödvändigt, enligt många, jobbar klart innan vänner vaknar och lever kvar i städtankarna resten av dagen (får alltså ett städat rum varannan söndag). Idag har jag även hunnit med att städa en bil, dricka kaffe på stan med världens bästa mor och springa drygt 8km. Ja, idag är jag stolt över mig själv, och eftersom jag nu varit vaken i drygt 16 timmar redan nu, slänger jag mig i sängen och betar av några andra avenyn-avsnitt!
Imorgon ska det bålregna i viken - inte jättekul.
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: mathilda

Städcentralen eller? :D
hur många veckor?

Svar: Har ju helgjobb hela sommaren, varannan vecka, men ska börja jobba vecka 28 och jobba fyra veckor! :) ska va på länsförsäkringar, och det känns lite utav ett glidarjobb... men det ska jag väl vara glad för också! Fick du många veckor?
Jolina Fältsjö

2012-06-24 @ 23:04:02
URL: http://tillen.blogg.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0