WE'VE TAKEN IT SLOW, BUT NOW IT'S TIME TO TALK

2012-06-07 @ 15:30:15
Jag suger på allt vad bloggande innebär just nu. Det är fyra skoldagar kvar på mitt första år på gymnasiet, och jag har fortfarande plugg upp över öronen. Jag tror att lärarna jävlas med oss nu, när vi är så nära. Själv har jag redan tagit sommarlov, och ångrar nästan att jag gick in så överdrivet för skolan förra året. Om inte hade jag kanske haft lite energi kvar nu? Aja, jag kan ju i alla fall inte använda mig av det gamla uttrycket "fuck it, imma merry someone rich" eftersom alla verkar ha den planen, så jag antar att jag får bita i det sura äpplet och trampa vidare på 19055 växeln.
Idag har jag fixat frippan, och imorgon är det togan och jag är så fruktansvärt sinnes pepp. Det är ungefär vad jag lever på just nu. Som ni ser så är mitt hår väldigt lockigt, och för ett år sen hade jag aldrig gått runt såhär. Jag hade antagligen vid det här laget letat upp någon rakpermanent för att slippa platta varannan minut. Annars hade jag nog inte haft nåt hår på huvudet alls. Vilken tur att jag då mognat, och därmed insett att naturligt är finast! *stolt* Hoppas bara det kan hålla sig tills imorgon, med samma fina lockar. Hade varit kungligt.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0