Om vi litar på varann, har vi en liten chans att vara osäkra och svaga

2012-03-07 @ 18:44:34
Två bilder från igår kväll när jag trampade omkring här hemma i dessa kläder. Trodde en stund att jag fått maginfluensa, och jag som inte klarar av spyor... Det var det inte som tur va. Den som vill antecknar. Absolut! Meeeeen först drog jag till med den fenomenala, första bilden - jag kallar den för the ugly truth. Mitt motto lyder dock: ska man vara fin får man lida pin. Vissa gånger mer värt än andra, helt klart, men det går framåt. Det tackar jag mina små bissingar för. Väldigt medvilliga (finns det nåt som heter så?). Då ska också kännas till att jag, om jag slipper, absolut inte visar tänderna på bild för tillfället. Kände bara att det allt skett lite förändring. Kul för mig liksom.
Har sköljt ner maten med en kopp kaffe och ska snart ta mig en sväng runt stan med musiken inpluggad. Hört att gång i backar och trappor ger bra röv? SCHYSST
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0