DAGEN EFTER NORGES DAG. SVERIGES DAG? MAMMAS DAG! PAPPAS DAG!

2012-05-18 @ 16:16:35
WÖÖÖÖW, jag är här igen! Jag har allt mina små pauser, men nu kom suget tillbaka! Veckan har varit... Lite cepe, om jag nu får uttrycka mig så, och det får jag. Jag har varit överallt och ingenstans mest hela tiden, och mycket av den tiden jag inte vet vart jag varit, har jag spenderat på bryggaren. Repat lite dans osåååå. Sen har stella och jag varit mingelband i Västerrum och tjänat en bra kosing. Av den kosingen har jag köpt födelesdagspresenter till mina kära föräldrar som så otroligt smidigt fyller år på samma dag - idag. Därför ska jag nu hoppa in i en dusch efter veckan första, och antagligen enda springrunda. Måste skärpa mig nu!
Avicii – Fade Into Darkness - Albin Myers Remix (bara för jag kände för det)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0