Notes

2012-11-01 @ 21:18:00
Jag har spenderat mesta delen av dagen i soffan sovandes framför dr. Phil och djurakuten eller något liknande. Gjorde lite nytta imorse, då vi var och fixade det sista i lokalen efter gårnatten. Känner att jag behöver en riktig boost av välbefinnande. Som en liten knuff i rätt riktning gick jag till frissan och blev lite ompysslad, vilket dock gjordes i onödan med en rygg som värker som på en arbetsoxe och en hand som fått sig en omgång av en lampa. Ny frippa hade suttit bättre idag. Eller imorgon. Men då ska jag ta hand om mig själv också, men på egen hand. Har planerat in en låååång promenad med vovsingen och innan det en killerpass på actic. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0