Here come the tears, but as always I let 'em go

2012-10-06 @ 20:37:00
Somnade omedvetet på soffan igår kväll och vaknade klockan halv sju imorse. Somnade några minuter senare i min egen säng med extra filt. Blev sedan biten i fötterna av ormar hela morgonen, och det där med att man inte kan känna smärta i drömmar, det är bullshit! 
 
Jag har spenderat dagen tillsammans med världens bästa mamma, i Vimmerby. Jag placerade mig bakom ratten och landsvägarna saknar mig redan. Hem kom jag med både halsdukar, vantar, fina byxor och en lite lättare plånka. Men det gör inget, för jag är sååå nöjd! 
Efter lite ändrade planer stannar jag hemma ikväll och njuter av att jag ännu en helg bara kan vara. Jag tog tillfället i akt och betade av en av sakerna på plugglistan. Bra Jolina. 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0