Go hard or go home

2012-09-17 @ 19:32:07

Idag börjar jag min en månads långa utmaning. Det är en deff jag pratar om, och detta gör jag enbart för att se vad jag kan göra med min kropp. Syftet är alltså inte att gå ner i vikt, som många tycks tro, och den enda jag gör detta för är mig själv. Jag ser det som en utmaning, för att testa min disciplin och uthållighet. Men självklart ser jag också fram emot resultatet!
 
Nu har jag städat upp på mitt stökiga rum och bäddat rent i sängen. Det är ju sååå skönt att gå och lägga sig då! Nu ska jag hoppa in i en dusch, efter ett pass på actic med Strö!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

vad är deff för något ? :)

2012-09-17 @ 19:37:46

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0