Holiday for workouts

2013-02-15 @ 16:52:00
Idag har jag offeciellt intagit mitt sportlov, och som jag väntat! Nej, faktiskt så kommer det lite hastigt och plötsligt, men ledighet är inget jag tackar nej till! Precis som lovet heter så ska jag försöka få till mycket träning, men det är också dags att ta tag i teorin på riktigt. Starten på ledigeheten blev i alla fall som väntat, jag tog mig igenom ett rump/rygg-pass med Hannisen, men fyfan vad jag hatar fredagar på gymet! Redan innan man går dit har man liksom tagit helg, så där står man helt lost och vet inte vad som ska göras härnäst. Usch! Men musklerna fick sig i alla fall en omgång. 
 
Idag är den sån dag när jag riktigt hoppas att nån kan reta upp mig lite så jag kan få slänga ur mig precis vad jag känner för, och skälla riktigt ordentligt... Nu hoppas jag att någon känner igen sig, haha, för annars står det klart att jag är ett psykfall. Men det är så jag känner, jag bara går runt och väntar som en kokande vulkan, på ett utbrott. Ganska skön känsla faktiskt!
 
 
För att nämna bilderna som inte direkt passar in i inlägget så saknar jag min roadtrip med mor i somras! Jag saknar Malmö, Göteborg och den där tidlösheten som så fint infinner sig på semester. När man egentligen inte har några speciella måsten och kan ta dagen lite som den kommer. Åh, så vill jag önska min sjuka mamma en underbar italienvistelse, för imorse for hon. Jag agerar vakthund/husvakt i en vecka framöver. Men det passar mig. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0