Snart är det min tur!

2013-02-07 @ 18:33:40
Snart är det min tur att inta mitt nittonde år, och därmed fylla 18. Vad jag önskar mig är som likt många andra pengar, pengar och pengar. MEN jag har också insett hur mycket bra-ha-saker jag saknar, men också lite som bara är snyggt (såklart). Ovan har vi några få av alla skor jag önskar mig. Utöver dessa står också ett par vans authentic högt upp på önskelistan! Converse kommer jag att införskaffa mig hur eller hur, de med nitar är mest snygga och dessutom vet jag inte heller vad jag ska ha dem till, och gummistövletter är något som jag verkligen behöver, plus att jag tycker att stövletter är snyggast när vädret inte håller måttet! Utöver skor önskar jag mig också mycket sånt som man liksom inte kanske tänkt på tidigare, som glas av alla dess slag och annat smått och gott ifrån inredningsbutikerna. Sen vill jag även tattuera mig, så bidrag till det räknas in i pengarna som också står på listan! 30 dagar kvar. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0