Sportlovsbomben

2013-02-24 @ 21:15:00
Jag bestämde mig för att spendera mitt sportlov på annat sätt än med näsan på datorn, och därav den sämre uppdateringen! 'Ledigheten tog slut sjukt fort, och det känns som om jag skulle behöva minst en vecka till... Hursom! Många timmar under veckan spenderade jag i träningskläderna, men även ett och annat kalas har fått plats i schemat. Minsta kusin (som inte längre är liten) fyllde 14 i tisdags, och firades i fredags. Efter fredagens bravader tog jag mig sen an min bonusmammas 40årsfirande. Helgen har helt enkelt blivit ett konstant ätande, men o så gott, och va kul jag haft! Gårdagens partaj slutade tidigt imorse och därför är dagens mode trött. Tog mig i alla fall till gymet för lite kondition och bål - behövdes! Haha. 
 
Har fått lite önskemål om mer uppdatering, och jag ska göra så gott jag kan! Det enda som går emot mig är inspirationen som inte finns.. Så är det nåt speciellt som är mer intressant än annat så säg till! Tipsa tipsa tipsa! Jag glömmer liksom bort att det faktiskt är lite folk som tittar in här, så jag blir inget annat än glad när ni hojtar till, så fortsätt med det! :) Kram 
 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

kan du inte skriva lite tips på mag, rumpa, ben, rygg och arm övningar? :)
tipsa på lite god och nyttig mat skulle också vara jätte kul :)

2013-02-25 @ 12:21:57

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0