Vilodag

2013-02-27 @ 14:58:00
Har precis vaknat efter min omsomning. Vaknade med världens huvudvärk (migrän?) imorse och bestämde mig för att stanna hemma och försöka sova bort värken. Efter det var tanken att ta tag i skolan på hemmaplan. Ingen vila här inte! Därför har jag nu placerat mig i min kära faders säng med kaffe och datorn - man ska skatta sig lycklig när plugget innebär att titta på film. Ska kolla igenom Freedom Writers, en andra gång, och sen skriva om den utifrån ledarskap. Förövrigt en kurs jag rekommenderar för den som funderar på att kanske välja den! En väldigt intressant kurs som tar upp mycket och viktiga saker, utan att bli tung. Jag själv tror att det beror på att den berör så mycket som vi i vardagen handskas med, utan att riktigt tänka på det. Mycket praktiskt arbete och diskussioner, vilket vi tycker om! Och med en bra lärare blir det bara ännu bättre! :)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0