Anywhere but here

2013-01-08 @ 14:32:00
Lanzrote november -11
 
Ååååh vad jag vill ligga på en strand och bada i havet utomlands idag! Istället ligger jag hemma, nerbäddad i soffan och gjort sedan klockan halv åtta imorse. Natten spenderade jag med en extremt jobbig huvudvärk och illamående. Jag startar alltså vårterminen hemma. Idag är cola och kaffe mina bästisar och jag antar att jag inte gör speciellt mycket mer resten av dagen heller... Vi får se hur det går för mig att somna ikväll, nu när jag sovit större delen av dagen (notera att jag redan har extrema problem att somna i vanliga fall). 
 
Förresten så kan jag ju ta upp bodypumpen, eftersom jag så fint inte har nämnt något om den! Det är nog den roligaste träningen jag gjort någon gång!! Jag rekommenderar det verkligen för den som tycker om att ta ut sig. Har nu varit på två pass och båda gångerna har jag gått där ifrån med spaghettiben... Det är ett pass där du använder dig av skivstång - alltså riktig muskelträning, inte så värst mycket kondition - där du själv bestämmer vikten. Till musiken kör man sen i olika tempo ett program som berör de flesta av kroppens muskelgrupper.
Jag tycker att det är ett extremt roligt pass och det tar, det kan jag lova! Det är ju inte precis så att du lägger dig ner och dör när det blir jobbigt, eftersom du har både någon som står och peppar och skriker på dig, samt att alla andra runt omkring är så sjukt duktiga! Och inte ska väl jag vara sämre då?! Grymt kul och givande för den som tycker om att utmana sig själv, som sagt!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0