Detta slår

2013-01-02 @ 22:17:53
Jag har det högst troligt mysigast i kommun just nu.
Idag har jag uppskattat mitt jullov, så det har vrålat om det! Jag har hunnit med många, bra, saker och samtidigt bara varit med mig själv. Otroligt skönt, tro det eller ej! Nu har jag placerat mig i sängen med tända ljus och datorn. Tänkte beta av några vampavsnitt innan jag välkomnar John Blund med öppen famn. Imorgon inviger jag mitt guldkort (actic och träningsvärk1 i sammarbete) tillsammans med min absoluta favorit! Vi ska kötta oss igenom ett core-pass och ett body pump. Aldrig testat body pump'en förr så det ska bli kul. Någon av er som tagit er igenom ett sådant pass? Är det att rekommendera?
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0