I want to here you say, who I am is quite enough

2013-01-15 @ 22:36:42
Just nu händer inte jättemycket om dagarna, mer än att jag pluggar ungefär 12 timmar i sträck med paus för matintag och lite prommenader till och från skolan. Till och med träningen idag gick åt att stressa och tänka på allt jag måste göra. Usch, vad jag fullständigt h a t a r sådana här perioder! 
 
Hursom har jag spenderat kvällen hemma, med näsan i våra (drygt 70!!!!!!) engelskaglosor. Känns inte riktigt okej, med tanke på jag också ska kunna sitta på ett seminarium i kommunikation imorgon bitti. Så efter en dusch och ett antal koppar te och kaffe är kvällen härmed slut. Ska bara kolla igenom engelskan en gång till innan jag säger godnatt på riktigt. Så godnatt på låtsas då!
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0