Our first meeting

2013-01-31 @ 18:30:05
7 olika vitaminer med en grund på, i just det här fallet, grönt te som ger dig energi. Antingen om man väljer att dricka den innan träning eller någon annan gång under dagen, egentligen spelar inte klockslag någon roll, men vem vill inte ha lite extra energi till ett träningspass. Har funderat på att skicka efter en platta Celsius ett tag nu och till min lycka har de kommit till acitc! Att få chansen att testa och se om det var nåt att ha var bra. Men fa-an så dyrt det är!! Men ska det va så ska det väl... Jag får se hur jag gör, såg en monter med alla olika smaker på Maxi förrförra helgen, så möjligheten att köpa bara ett par stycken är ju också möjlig nu. 
 
Hur som så tyckte jag absolut att det var en dricka värd att satsa på, så min sista var det absolut inte! Jag drack den emellan mitt rehab-träningspass (är sjukt hängig och har absolut ingen ork över huvudtaget!!??!?!?!) och yogatimman igår. Dock gav det inte jättemycket eftersom jag redan var tömd på all min energi, plus att jag råkade trycka på fel knapp så jag fick fel smak.. Haha. 
Så är jag stolt över att jag tränade upp en svullnad i biceps tidigare idag. Brukar inte se så mycket utav träningen just samma dag, men är totalt död i axlar och armar nu! Därför ska jag plåga mig lite till med ett Just Dance-pass på tv1 vid halv åtta. Perfekt! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0