18

2013-03-12 @ 15:24:00
ÅÅÅÅH vilken toppenhelg jag haft! Jag har så underbara människor runt omkring mig, och det är svårt att visa sin uppskattning hela tiden! Men GUD vad allihop är underbara!! Jag är såååå nöjd över mitt firande och jag har fått jättemycket fint! Mitt nittonde år kunde fasen inte ha startat bättre! Tack till alla som tagit del av min helg, ni är guld värda ♥ Och ett ännu större tack till mina underbara föräldrar som alltid är så jävla bäst! Det går liksom inte att beskriva den kärlek jag känner för dem, och hela helgen har för mig varit ett enda kärlekskalas och jag har blivit överööööst av omtanke och glädje. För varje liten present jag öppnat har jag blivit så rörd att jag skämts, men gråta bör man, annars sprängs man! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0