Celsius

2013-03-05 @ 20:48:28
Matmatmat! Dagens middag på bilden ovan, när jag kommit hem efter en lång skoldag och magen skrek efter mat. Börjar inse att mat inte är sådär jättsvårt, att det liksom inte behöver va hur komplicerat som helst för att att det ska bli gott, så det är något som blir roligare och roligare för varje dag! Snabbt och gott idag fick bli ugnslagad torsk med wookgrönsaker - alltihop i en bytta i ugnen tills det såg bra ut - och avokado. Efter det gav jag mig på energibomben på den andra bilden. Eller energi och energi, KOFFEINbomb är ett bättre ord. Haha, jag tänkte inte på att Celsius faktiskt innehåller så mycket koffein, så jag tog en kopp kaffe också, för att piggna till inför backattacken. Inte världens bästa kombo, då jag började skaka och armarna bara vek sig av kicken!! Därför blev passet ännu jobbigare att genomföra, men gick det gjorde det med lite kämparglöd! 
 
Jag rekommenderar dock Celsius, både pga att att det är sjukt gott OCH att koffeinet och vitaminerna piggar upp. Det är å andra sidan inget tvång att dricka den innan ett pass, utan man kan känna efter och ta den när som under dagen för att få en extra kick! Priset är tyvärr ganska högt (precis som allt annat energigivande och nyttig mat) men det handlar väl också mycket om vad man prioriterar... Vilken tur då att det absolut inte är något måste! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0