Doin' it again

2013-03-07 @ 18:24:46
Vi tart i ordning: 1. Gårdagens omelettmiddag innan jag tog tag i min överkonsumtion av knäckebröd, som sker ungefär en gång i månaden. Då snackar vi inte tre knäckebröd eller nåt sånt fjantigt. Vi snackar snarare runt sju, åtta stycken med ett bra lager bregott på, alltså mums! 2. Halva dagens frukost fick bli knäckebröd, för omväxlingens skull, haha. Rostade valnötter igår, och det är tamefan troligtvis det bästa jag gjort på århundraden! Det blir mitt nya godis, nu när jag ska tänka på vad jag stoppar i mig - gott och nyttigt (med måtta, men det ordet finns inte i mitt vokabulär). 3. Middagsbild från idag när jag blev sådär velig som man blir. Därför fick det bli lite av varje! Kvarg och bär bredvid. Det är den förmånen man får med att bo ensam: äta vad man vill när man vill! 
 
Nu kör jag på en repris: celsius och kaffe! Jag kan behöva ett koffeinöverskott eftersom två pass väntar på mig nu! HEJ
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0