Mixtape

2013-03-12 @ 15:04:00
Såhär har min dag sett ut än så länge. Startade upp med en morgonpromenad efter frulle och fixade lite ärenden i stan, innan jag tog mig till actic för bröst och axlar. De två sista bilderna är postworkout-lunch när inspirationen och orken inte fanns att göra nåt roligare! + ett knäcke som inte fick va med på bilden, heeeh. Knäckoman som jag är så sitter jag nu och trånar efter ytterligare sjutton stycken eller nåt, men nån måtta får det va! Är sjukt tagg på middagen som jag ska bistå med senare!
 
Har studiedag och kroppen känns faktiskt relativt återställd, så energi finns det så det räcker och blir över, äntligen!! Började faktiskt bli lite orolig över att mitt vardagsdamp försvunnit... MEN nu ska jag dyka ner i ekvationer och grafer, för imorgon väntar ett matteprov som jag absolut kommer klara av, haha! Inte. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0