Trust nobody but yourself

2013-03-18 @ 23:24:45
Måndag är det idag, och veckan ser ut att fyllas av både det ena och det andra. Mest måsten, tyvärr, men så går det när man aldrig kan få nåt gjort! Idag har jag varit ledig större delen av dagen, så förmiddagen ägnade jag åt teoriplugg och en kort, blåsig promenix. Efter två kortislektioner och avslut nere i stan har jag ätit middag med min lilla mor. Tacos på en måndag, jo man tackar! Känns nästan lite olagligt.. 
 
Har fått frågan om jag räknar kalorier, och som jag nämnt tidigare någon gång så gör jag inte det. Jag tycker inte att mat ska handla om siffror, även om jag ofta hittar mig själv tittandes på innehållsförteckningen på många produkter. Ärligt talat så vet jag inte varför det blivit så, men jag är uppvuxen med en mamma som för allt i livet föraktar E-ämnen (färgämnen och tillsatser), så kanske har det smittat av sig! Men tillbaka till frågan; nej jag räknar inte kalorier, även om jag har lite koll på om något är energirikt eller icke. Jag skulle inte ha tid med det, även om det kanske skulle va intressant att se hur mycket man fick i sig på en dag, men med tanke på hur mycket jag rör på mig så känns det inte som något viktigt att fokusera på. OM jag någon gång skulle göra det, skulle det först och främst inte handla om bantning eller viktminskning. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0