Pukka

2014-04-02 @ 22:18:57
Kände mig high fashion när jag under dagens första besök i affären slängde ner en kartong detox i påsen. Precis som på vana liksom. Annars är jag extremt dålig på det här med detox - vet knappt innebörden av det. Hade dock hellre testat den rosa kartongen (tror till och med att de står love på) för den ser godare ut, men eftersom jag är så ivrig kunde jag ju såklart inte vänts tills imorgon, typ. Det fick alltså bli den blå, som smakar fänkål och kardemumma. Dock mest fänkål... Men ändå helt okej, tro det eller ej! / rimmarguden

1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Vart finns det att köpa? Har inte hittat det!!
Och varför dricker du välling?:o

2014-04-04 @ 19:28:37

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0