Söndag april 13

2014-04-13 @ 18:13:08
Söndag betyder vila, men med två baksida lår som fullständigt slagit knut på sig själva kommer ett pilatespass göra gott! Ska dessutom på en återkoppling så vad gör det om jag dessutom får lite extra gott för själen? 


Låååång söndag med supertidig morgon och med det jobb de första timmarna (huvudvärk resten av dagen). Resterande delen av dagen har jag spenderat i soffan, ätit frukost ensam och tittat på när Gusten senare ätit sin, lagat mat till mamma och mig och ätit questbars i överflöd. 
Veckan ser ut att bli toppengrejt med en Sälenresa tillsammans med alla dem jag tycker så mycket om! Och som jag saknar min bror! Börjar dock veckan med några skoldagar, där både det ena och det tredje ska hinnas med. Ouuff.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0