Godmorgon!

2014-02-18 @ 09:55:00
Tro det eller ej, men i det här huset sätter man nästan klockan för att få gå upp och äta frukost! 
 

Eftersom jag har ett sovbeteende som en pensionär vaknade jag som vanligt vid åttatiden och kunde då inte ligga med min hungrande mage mer. Fixade till min standardfrulle, som består av gröt med gröt och massa jordnötssmör. Det här med jordnötssmör funderade jag igår på om jag skulle göra ett helt inlägg om. Ett hyllningstal liksom. Det är inte helt omöjligt med tanke på min kärlek till detta underbara, salta och mjuka nötsmör, som  jag dessutom äter (nästan) helt free från guilt! 

Hur som haver så har jag fastnat i serieträsket, likt som allt för många gånger förr. Den här gången gav jag Orange is the New Black en chans och sitter nu ganska fast. Eller, det är i alla fall vad som rullar så länge inte vamp, The Originals eller Pretty Little Liars har släppt några nya avsnitt. 
 
Förmiddagen kommer nu att gå på lågvarv, då jag lovat mig själv att ta tag i lite plugg. Det är böcker som ska läsas igenom, personligheter som ska analyseras och projektarbeten som ska skrivas, läsas och redigeras igen. Hualigen! Efter lunch (när jag har fått äta igen!!!) någon gång ska jag träffa Hanna och köra igenom ryggen och biccarna på actic. 
 
 
Där med önskar jag alla sportlovsfirare en skön dag!
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0