Tips!

2014-02-20 @ 18:35:00
Idag vill jag tipsa alla om Alpro Almond milk! En i serien av nötmjölker som bl.a. Alpro gör. Ett helt toppen komplement till den vanliga mjölken som för vissa (mig själv) blir lite tråkig i längden, och kan dessutom drickas av alla - vegan som laktosintolerant eller bara känslig. Eller ännu bättre; för att den är så god. Smaken är lite sötare än vanlig mjölk och känns dessutom varm på nåt mysigt vis, och sist men inte minst den lilla smaken av mandel! Mums! Mandelmjölk och jordnötssmör built this body... 
Jag använder den oftast till gröten, som då får en lite lätt söt smak, men det går självklart att dricka den precis som den är! Toppen är den även i smoothies - avändningsområdet är alltså brett! Den osötade varianten är precis som den låter - osötad, men därmed också lite tråkigare i smaken... 
 
Nu har jag fått på mig mina insvettade kläder, visat er magen och ska hoppa på stålhästen för ett bodypumppass nere på träningsvärk1! Trots min sjuka träningsvärk/stelhet/muskelsmärta så är jag sjukt sugen på att få pumpa lite skivstång! Även detta kan jag tipsa den som inte testat om - en otroligt rolig och tuff träningsform! Jaa, tuff i den mening att man får en sån styrka av att stå tillsammans med ett helt rum fyllt av människor, att pressa sig själv, men även pusha andra till att utvecklas och utvecklas själv. Kalla det vad ni vill, men för mig är det tufft, coolt, what ever, skönt att känna sig stark! 
 
 
 
 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Hannispannis

You sexy thing!!

2014-02-20 @ 19:24:04
URL: http://sitebyhanna.blogg.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0