By Carolina Gynning

2014-03-13 @ 10:59:00
Mina första glas i Carolina Gynnings serie, Love is Joy och Slice of Life.
 

Igår när jag kom till Gustav kändes det lite som en extra födelsedagspresent när han hämtat mina fina glas i Carolina Gynnings serie. Det piggade definitivt upp mig lite! Dom är sååå fina och såååå stora, med det syns inte så bra på bild...
 
Tänkte från början bara önska mig tre/fyra stycken, men nu blev jag totalt störtkär och önskar mig hela serien! Glas, porslin och fina saker är det bästa jag vet att få i present eller köpa själv, efter träningskläder och gotte såklart! Nu behöver jag bara en lägenhet att trycka in alla mina nya fina grejer i... GUSTAV...
 
 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: en porslinälskare

kan du inte visa lite av ditt porslin? är det några speciella märken du samlar på?

2014-03-15 @ 07:26:13

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0