Fashionable

2014-03-26 @ 13:15:40

Hur är det med er? Jag har klarat mig utan strömavbrott eftersom jag bor i stan, men hört flera stycken som klagat på trähus och avsaknad av el... Idag är vädret fortfarande grått och regnigt, men trots det är jag på nåt underligt vis onsdagsglad bara sådär! Kanske beror det på att det är vändardag och att helgen ser ut att kunna bli väldigt bra, men också för att jag fått disponera dagen precis som jag velat än så länge. Alltså har jag fått ett benpass med fullt fokus på rumpa gjort samt favoritsoppan (ärt och avo) till lunch! Huvudvärken är borta också. Typ. 


I all hast åkte paddan med till skolan, så det här får bli mitt första inlägg någon annanstans än hemifrån. Känner mig high fashion! Ni får till och med en dagens utstyrsel, bara för att jag är på bra humör och har hunnit dricka flera koppar kaffe idag! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0