Grå tisdag

2014-03-18 @ 16:23:38
Dagens första och andra mål har vi här! Nr 1 är två portioner gröt med jordnötssmör och banan. Nr 2 är kikärt- och kesoröra med grönsaker, en burk tonfisk och ägg som jag ska äta lite senare innan kvällens pass! 
 
Tisdagstrött som vanligt, trots sovmorgon och få lektioner. Vädret är en besvikelse och jag känner egentligen inte alls för att sätta mig på cykeln och trampa ner till träningsvärk1 i ösregn.. MEN ikväll är det min värdkväll så det är ett måste och i samband med det tänkte jag köra ett pass kettle för det var såååå länge sen nu och jag måste ju variera mig lite! På vägen hem vet jag någon som måste köpa kvarg... Det går åt lite mer nu eftersom jag äter en hel burk nu och inte delar upp den i två som jag brukar... Hualigen, det här kan bli dyrt! 
 
Ha en skön tisdagskväll! 
 
 
(Inlägg om mina kostvanor kommer framöver på begäran, men hinns inte riktigt med idag!)
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0