Sweat out everyday

2014-03-10 @ 14:55:24
Här har vi 2+1 (sport-bh under) av plaggen i träningsväg jag fick igår. De är redan intränade då Hannis och jag imorse hade elevledd träningslära! Vi körde crosstraining med resten av klassen, så dom fick sweat out lite lagom måndag morgon. Hoppas bara att dom vågar sig tillbaka på fredag! 
 
Ska försöka klura ut nåt gott till middag och ta tag i psykologin, utan att nåt av det känns särskilt tungt faktiskt! Jag tror att det beror på det fina vädret, och att jag har fått dra fram solbrillsen och vårjackorna idag. Hoppas bara att det håller i sig nu, utan överraskande minusgrader eller snö... Sen ska jag ju på pumpa lite senare också vilket innbär favvopass! 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0