Tisdag 14:24

2014-03-11 @ 14:24:00
Dagens matintag + en liten ny godbit som jag kommer ta upp i ett eget inlägg lite senare idag! Frukost under dagens (välbehövliga) sovmorgon fick bli gröt kokad med mina nya superfrön (även dem kommer upp under dagen) toppat med gojisar, mango, pb och mellanmjölk + kaffe i glaaas. Vårsol gör all mat betydligt mer tilltalande och smakrik, som t.ex. gårdagens sallad som antagligen inte hade smakat lika bra inomhus bakom persienner eller gardiner... Mat överlag är väldigt mycket roligare i utomhusmiljöer! Gårdagens middag fick sen bli dagens lunch tillsammans med lite cashews minus färska tomater. Precis lika tokgott idag!
 
Eftersom det står ben på schemat idag har jag gjort alla mina portioner aningen större än normalt för att få extra energi, vilket kan vara ett bra drag för alla som vill få ut lite extra av veckans tunga pass! Morgongröten är istället för en portion närstan två + lite extra allt i toppingväg, samtidigt som portionen fisk ligger på 1 1/2 tillsammans med mycket keso. Efter det en ganska rejäl efterrätt, vilket har lett till att jag gått från att vakna riktigt sliten imorse nu faktiskt känner att jag har bra energi för passet! Ben är vår största muskelgrupp och inkluderar aktivering av faktiskt hela kroppen för att erhålla teknik, stabilitet och maximal prestation. 
 
 
Ni som tränar idag - vad tränar ni?
Och till er som vilar - snyggt jobbat! Imorgon är ni superhjältar! 

Ha en skön eftermiddag, lovelovelove
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0