Wednesday lunchie

2014-03-12 @ 11:33:13
Hejhopp! Dagens lunch fick bli mitt lilla experiment ifrån gårdagen - chiapudding - tillsammans med massa topping och en äggmacka. Tror bestämt att jag ska äta äggmackor till middag också, det är så in i nordens gott med mitt fröbröd. Tyvärr håller det på att ta slut så jag måste nog se till att bunkra upp med en ny limpa eller två! 
 
Chiapuddingen blev helt okej! Väldigt speciell i konsistensen och behöver smaksättas med mycket för att över huvudtaget få någon smak. Nästa gång kör jag nog i lite frukt i själva geggan, men den här gången körde jag på havremjölk + någon matsked kokosmjölk och 1krm vaniljpulver. Toppade gjorde jag med hallon, mango, torkade fikon, gojisar och jordnötskladd. Åt alltihop på min nya fina bricka också! Därför blev det extra gott! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0