Gasen i botten, vi ses på toppen

2014-05-13 @ 17:59:31
Ett stycke lunch är vad jag har att erbjuda idag! Tisdagen har gått i ett och jag har precis satt mig ner och andats två djupa andetag. Kickstartade dagen med ett kortispass på actic för att vakna till liv och gick därefter på dagens två lektioner. Helt stört vad hungrig jag bli när jag inte får äta min lunch på vanlig tid (klockan 11) trots stora mellanmål... Här snackar vi vanemänniska. Hursomhaver! Eftermiddagen har jag spenderat på espresso house, med en stor kopp kaffe och äldsta barndomsvännen. Att träffa vänner är nåt jag gör alldeles för sällan och är nåt jag ska bli bättre på!
 
 
Har precis ätit middag som uppladdning för kvällens kettlepass. Ska hålla i mitt första riktiga pass, nervigt... MEN stört kul! Imorgon är det vändardag och jag förvånas fortfarande över hur fort tiden går. Snart har jag bara en vecka kvar som student och sen är det äntligen min tur att stå där, skrika halsen hes och gråta krokodilglädjetårar. Åh, vad jag längtar! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0