Måndagslax

2014-05-05 @ 17:17:41
Fick hem min fina stooora shaker igår i samband med lite påfyllning i caseinförådet, och nya drogen är funlight - därav följer den med mig överallt. Jag har en tröttperiod och tuggar på något KONSTANT för att boosta upp energin lite extra.
 
Dagens middag stod jag, tillsammans med Jonathan för; lax stekt i kokosolja med citron och flingsalt, bulgur kokad i oxfond och purjo och till det lite grönt bestående av tomat, bladspenad, rödlök, solroskärnor och fetafetafeta. På bilden har vi portion nr. ett av två, och jag är fortfarande inte mätt... MEN eftersom ett bp-pass väntar får jag vänta tills efteråt att fortsätta fylla på. 
 
Dagen går i slow motion och jag har sedan klockan ringde imorse bara tänkt på hur underbart skön sängen kommer vara ikväll. Där har vi alltså dagens känsla, inställning, motivationsnivå och energimängd. 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0