Välkommen tillbaka, Jolina

2014-05-05 @ 11:44:00
Tänkte titta in och se hur bloggen såg ut nu när jag hållit mig borta i ett antal veckor, och upptäckte till min förvåning att det fortfarande var ett tjugotal av er som tittar in hät lite då och då. Så ja fick lite dåligt samvete och tänkte att jag ska försöka bli bättre på det hela!
 
Bilderna är ifrån Gustavs och min söndagsfrukost/brunch igår - kvarg med funlight, kiwi och jordnötssmör, ett kokt ägg och ett knäckebröd med avo, keso, gurkskivor och toppat med färsk basilika och lite örstsalt. Till detta flertalet koppar kaffe. 
Idag är det återigen måndag och skolan har dragit igång med full kraft efter mycket ledighet. Den ledigheten har också gjort att bloggen liksom fallit i glömskan och jag har varit på överallt och ingenstans under tre veckors tid känns det som... 
 
Hursomhaver! Jag tänkte att jag eventuellt slänger ihop ett inlägg med lite bilder från min bloggsvacka, för bilder har jag i alla fall tagit - från Sälen och skidsemestern med underbara släkten (längtar tillbaka varje dag), från stockholm och bodypumputbildningen, valborg och sena frukostar. 
 
 
Ha en skön dag,
Jolina
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0