Världens bästa mellis

2014-04-01 @ 16:39:47
Benpasset (rumppasset) gick kanoners! Skulle nästan kunna kalla det för avsmällt. Kan ha blivit sjuk i huvudet också, för jag planerar att eventuellt köra core och step också... Inte hänt på någonsin efter ett benpass, men någon gång ska vara den första! Det var länge sen jag körde de passen också, och ska jag ändå stå där nere och drälla hela kvällen kan jag lika gärna görs lite nytta också. 

När jag kom hem hade jag fått min deklaration(!!!!!!) så den slet jag upp efter att jag fått i mig mellanmålet sänt från ovan (keso, vaniljpulver, hallon, jordgubbar, nötter och kokos). Varför äter jag inte det här vareviga dag!?!? Hur kul är det med ett äpple och en banan om man jämför med skapelsen ovan liksom? Nej, gör om gör rätt - det här får bli en ny rutin! 


Ni får en magbild också, eftersom det är leg tuesday idag! Nu måste jag skynda mig, so long! 




0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0