Bounce

2014-02-21 @ 16:09:00
Bouncebollen! Helt fenomenal (glutenfri) liten boll fylld av godsaker, men ack så tråkigt dyr. Jag hann i alla fall packa på mig ett gäng innan damen på Life, här i stan, insåg att hon tagit halva priset jämfört med vad de små rackarna säljs för i övriga delar av landet. Otur för mig. Peanut och Coconut Macadamia är de två smaker jag testat och tycker att båda är solklara tiopoängare! Slängde i mig en efter mitt efter-bröst-triceps-mellanmål förut, så nu håller jag mig längre än vad jag bör. Är bortbjudna till kusinen på födelsedagsfirande, så egentligen skulle jag kanske ha sparat lite plats åt vad som komma skall! 
 
Nu är jag alldeles tokigt sen så jag får lägga på ett par remmar!
Ha en skön eftermiddag och kväll, gott folk!
 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine Andersson

Amen näää skicka hit. Enda anldningen till att jag inte köpt en såndär liten jäkel, är just för den ska vara så jäkla dyr!

sv: Heheheeh, jag varnar dig dock för att det är livsfarligt! Man blir typ beroende. Men vad gör väl det när man får så himla mycket för pengarna :]]]

Det tar ca 2 veckor, ibland några dagar mer!
KRAM

2014-02-25 @ 15:06:26
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0