Fredagslyx

2014-02-28 @ 08:57:00
Eftersom jag inte börjar förren klockan tolv, och jag inte har ro att ligga kvar i sängen ("fånga dagen" typ) när Gustav går upp varje morgon, passade jag på att åka förbi affären på vägen hem. Det enda jag skulle ha var en halloumiost till fredagslunchen som jag planerade i mitt lilla huvud, men av nån underlig anledning hamnar det alltid några extravaror i min påse... Idag lyckades jag komma ut med ett kvitto på över 150kr, och sist jag kollade kostade osten runt 30-lappen. Här ovan har vi i alla fall två av favoriterna i fredagens gottepåse från Willys - Renée Voltaire's hampachoklad 70 % och ganska självklart halloumiosten
 
 
Renée Voltaire AB startades 2005, i ledning av Maria Renée Voltaire, med syftet att producera och sälja hälsosamma och nyskapande matprodukter. På senare år har företaget slagit igenom stort med uttryck som rawfood, juicing och eko
(Läs mer här)
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0