27-03-14

2014-03-27 @ 10:20:43

Hoppas ni sovit gott! För det har inte jag. Dock har jag fått i mig en kanonfrulle (prottegröt och jordnötssmör) och betat av ett rygg/axel-pass på Actic. Lediga förmiddagar är bra dom, speciellt när kvällarna bjuder på allt annat än egentid på gymet! Sitter och febrilt pluggar in ett argumenterande tal som jag ska hålla inom några timmar och funderar på vad jag ska åstadkomma för lunch. Är inne i en sopperiod, så tanken är just nu att blanda alla jag någonsin kan komma på... Ärtavokadoräkorgrönsakstomatpotatismorotspurjolök-soppa, hehe :) 

Hursomhaver! Torsdagar är bra dagar, för dom kommer efter onsdag, som förövrigt är veckans värsting. Torsdagar bjuder på sovmorgon om man vill, men det vill inte jag, så mina bjuder på träning och ätande istället. Torsdagar är dagen före fredag, som också betyder helg och det är ju top notch, men ska jag va helt ärlig så känns det nästan som att ledigheten väntar redan på onsdag kväll!

What are you doing today? And what would you like to see more of? (Känner mig lite internationell idag) 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0