Fettodag, fettisdag och fet-tisdag

2014-03-04 @ 13:09:00
(Heter det fettisdag som fetto- och fettis-dag eller är det fettisdag som i fet-tisdag? Jag tycker fettodag)
 
 
Skoldagen var över innan den knappt hann börja, så nu sitter jag hemma mer lite för mycket fritid igen, MEN jag ska inte klaga! Dagens frukost blev hursomhaven standardgröten med banan, kokos och jordnötssmet. Till sist dränkt i mjölk. 
 
Just i skrivande stund håller jag på att peta i mig min charmiga lunch (lax, ägg och bulgur + lite grönt och en kesoklick och lite bollar till efterrrätt) samtidigt som jag gräddar semlor! Ska vi snacka multitasking?? När maten är nere ska jag försöka ladda upp till ett benpass. Skulle kunna gå bra med tanke på att jag inte fick till nåt förra veckan (lathet) och därför inte mosat dem på typ 14 dagar! Semlorna + sjukt(!!!!) goda chokladbollar kommer upp senare! (Ska snacka lite matvanor någon dag framöver också)
 
Ha en mumsig fettis-dag, gott folk!
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0