Fridag

2014-03-14 @ 15:39:00
Skolveckan är över och jag har i normal ordning fått mer gjort under min fredag än under veckans alla dagar, tillsammans. Startade dagen tidigt med ett tanläkarbesök och körde sen ett bedövat bröst/triceps-pass. Gick ändå helt okej och nu har jag tid att bara softa hela eftermiddagen, skönt! Min efter-tränings-lunch fick bli en ihopplockad sallad från willys ↑ innehållande massa gottigheter. Misstog mig dock om att det fortfarande fanns några ägg kvar att koka, så jag fick kompletera upp det hela med lite keso + pesto!
 
Igår kväll var vi hos Gustavs kusiner på tacofest och lite födelsedagsfir. Har sen inte vågat ta mig hem (till mig) förrens nu, eftersom vi haft fel på avloppet och lukten i huset har varit av den mindre smickrande sorten... Därav den dåliga uppdateringen under eftermiddagen igår och dagen idag! Senare ska mamma, Gusten och jag på after work, maxaaat! 
 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0